Isnin, 7 September 2015

Buat Duit dengan Survey

Sebelum ini admin ada cerita bagaimana buat duit di rumah. Salah satunya adalah menjawab survey. Tapi admin tidak menceritakan secara mendalam mengenainya. Jadi kali ini admin cuba membincang bagaimana membuat duit dengan survey secara mendalam. Moga memberi manfaat. Jom terjah.


1.Whohaa.com
Servey ini tidak menyediakan ganjaran berbentuk wang ringgit. Tetapi menyediakan ganjaran berbentuk baucer. Terdapat pelbagai baucer disediakan untuk ditebus oleh anda. Anda hanya perlu menjawab soalan mudah dan membuka promosi mereka. Tapi sebelum itu anda perlu mendaftar akaun anda. Sila klik sini untuk membuka dan terus ke website.

2.  AIP Online Surveys
Serve ini lebih kurang seperti whohaa. Kerana memberi ganjaran dalam bentuk baucer. Satakat ini admin telah menerima rm20 baucer watson. Caranya lebih kerang sama, cuma perlu menjawab soalan lebih sedikit. Seperti biasa anda perlu mendaftar dahulu. Bagi yang belum mendaftar sila klik sini.

3. Global test market.
Serve ini berbeza seperti yang diatas, bezanya adalah menyediakan ganjaran dalam bentuk wang ringgit. Wang akan ditebus apabila piont mencecah 1000. Wang diberi dalam bentuk usd. Cara yang sama, perlu mendaftar, mengunakan akaun paypal.Yang lagi best serve ini ada menyediakan apps di androin. Jadi dari anda buang masa main game. Baik cari duit dengan mudah bukan. Sila klik sini untuk daftar.

4. Viewfruit.
Serve ini sama seperti diatas, memberi ganjaran dalam bentuk uit (USD). Tetapi yang berbeza adalah mengambil serve website lain dimuatkan kedalam websitenya. Untuk mendaftar sila klik sini.

Jika anda mempunyai maklumat atau untuk membetulkan artikel ini, sila komen di ruangan bawah. 
<SILA SHARE> TQ

3 ulasan:

  1. Nk tnya, klau ipanelonline tu pmbyrannya mcm mna ye. If ditulis belum ditebus 135.00 adakah ianya point jgk atau duit.

    Globaltestmarket sy bru tbus bru ni. Tp xde pun nilai duit. Sy tbus voucher aeon je..

    BalasPadam
  2. ipanelonline akan menyatakan berapa point y kita boleh tebus. Rasa admin x sama dngan point

    BalasPadam
  3. bayaran tu memang wajib dapat ke?. banyak ke survey boleh buat kita boleh buat admin?


    [Jemput ke blog saya untuk tips Kerja Part Time Online]

    BalasPadam